Plaukų pynimas . Bandyta arba ne ♥

Standartinis

Hi :) Na , mano plaukai dabar yra per trumpi kad juos pinčiausi . Bet , ankščiau tokius turėjau . Taigi , parašysiu apie plaukų pynimą .

 

PAPRASTASIS PLAUKŲ PYNIMAS :

 

Turbūt visi moka paprastai pynti . Tai labai paprasta . Be to , labai gražiai atrodo ! Aš esu viena iš daugumos žmonių kurie nemėgsta : DVIEJŲ KASŲ . Na , bet viena atrodo tiesiog pasakiškai !!! ♥ Šis pynimas tinka visokių spalvų plaukų savininkėms .

 

 

 

UNDINĖS KASA

 

Undinės kasą yra truputį sunkiau susipinti . Bet įmanoma . Tereik daug pastangų . Šis pynimas labiau tinka blondinėms , ryžoms …

 

 

 

 

Na , yra daug daugiau pynimo būdų , bet aš aprašiau tik pagrindinius . Jei nemokate taip nusipinti , jums pagelbėsiu ne aš , bet , youtube . Sėkmės pinant ;DDD

 

♥ XOXO ♥

 

 

Parašykite komentarą

